Day 1,2,3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Arthur Voort - WaarBenJij.nu Day 1,2,3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Arthur Voort - WaarBenJij.nu

Day 1,2,3

Door: Arthur van der Voort

Blijf op de hoogte en volg Arthur

10 Maart 2014 | Thailand, Bangkok

sawaddie thon shouw (Goedemorgen),

Eergisteren ben ik gearriveerd in Bangkok en ik moet je zeggen, het bevalt me prima. We hebben verschillende tempels en buddha beelden bezichtigd, al lijkt het allemaal een beetje hetzelfde. De thaise inwoners zijn echt lieve mensen, erg behulpzaam. We hebben hier onze reis geboekt naar het zuiden voor 40 euro p.p. Misschien iets duur, maar we hebben in ieder geval een zekerheid met de nachtbus aangezien alle andere vervoersmiddelen vol zaten. We gaan richting de eilanden waar de Full Moon party's gegeven worden, die zaterdag al beginnen. Hopelijk wordt dat een te gek feest, met alle verhalen die ik erover heb gehoord. M'n budget zou rond de 33 euro per dag liggen, maar volgens mij ben ik daar al overheen gegaan. De eerste dagen kosten extra geld en je moet dus uitkijken met wat je uitgeeft.

Vanochtend werd ik wakker en kreeg ik te horen van een receptionist dat ze me in een documentaire wilde hebben hier in Thailand. Onwetend heb ik ja gezegd (Al had het achteraf niets met illegale praktijken te maken). Het was BBC die dit hostel had uitgekozen om hun real life programma te maken. Ik moest voor de camera verschijnen en had contact met de filmcrew. Al met al duurde het ongeveer een half uur en ben ik dus binnenkort op BBC te vinden.

Ik ga er weer vandoor want de ochtend is al bijna voorbij en ik wil nog het een en ander bezichtigen.

La Kon,

Arthur


  • 11 Maart 2014 - 17:06

    Mario Van 't Wout:

    Hey Arthur,

    Goed om te lezen dat je het naar je zin heb .
    Weet je ook wanneer ze ongeveer gaan uitzenden?
    Je word een bekende wereldburger...haha.

    Veel plezier nog en ik volg je!!!

    Groeten Mario.

  • 12 Maart 2014 - 08:40

    Antoine:

    Gaaf Arthur zo'n blog.
    Ik ga het zeker volgen.
    En, let een beetje op je centen.
    De zon en zee is gratis.
    Have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Arthur

Rondreis door Zuid-Oost Azië met als landen: Thailand, Maleisië, Cambodja en Laos.

Actief sinds 26 Feb. 2014
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 5035

Voorgaande reizen:

07 Maart 2014 - 08 Juni 2014

Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: